Salta al contenuto

Chi siamo

Come partecipare al portale

Par rispuindi aes domandis domandis des associazions e dai ents che a àn partecipât ae scriture dal Program trienâl, lis 5 Direzions regjonâls impegnadis inte Promozion dal invecjament atîf a àn decidût di creâ chest Portâl sul invecjament atîf par:

  • dâ visibilitât a dut ce che la Regjon e fâs za intal ambit dal invecjament atîf;
  • meti in rêt ducj i sogjets che a operin in chest ambit par condividi informazions, buinis pratichis, oportunitâts di colaborazions e par dâ plui visibilitât a ce che a fasin sul teritori regjonâl.

Par podê meti in rêt ducj i sogjets che a operin inte promozion dal invecjament atîf, la Taule interdirezionâl e à creât un Comitât di redazion che al à il compit di cjapâ sù e di validâ i dâts metûts on line des Associazions e dai Ents.

Inte session Ents/Associazions di chest portâl al è pussibil fâ domande di iscrizion.

 

Opportunità per argomento

Le azioni e le attività che la Regione sta realizzando per l’invecchiamento attivo sono state inserite nel portale in otto Opportunità per Argomento che riprendono le linee strategiche del Programma triennale e dei Piani annuali.

Nel portale potrete in qualsiasi momento, visitare le opportunità per argomento di seguito elencate, dove  trovate inserite anche le informazioni e le buone pratiche delle associazioni ed enti iscritti al portale.

News / Eventi