Progjets

Indietro

SENIOR E-GAMES

Descrizione

Senior E-Games, Promovi la inclusion sociâl e l'invecjament atîf midiant di un Festival European di zûcs adatâts e di ativitâts sportivis par senior al è un progjet inovatîf - dissegnât su lis dibisugnis dai “seniors” e smirât ae dimension sociâl dal sport e de salût - selezionât tra 509 dal Program European ERASMUS PLUS SPORT. I colaboradôrs dal progjet a varan il compit di condividi ideis e buinis pratichis par promovi une partecipazion plui grande des personis anzianis ae ativitât fisiche sportive midiant de pratiche dal nadâ e dai sports e zûcs adatâts.

Ogni partner al à esperiencis e ponts di fuarce in areis diviersis, e ogni paîs al à struturis e formis di supuart diferentis. La colaborazion e varà la finalitât di presentâ esemplis di buinis pratichis de proprie esperience, e di condividi e di imparâ un di chel altri. Il risultât di cheste esperience di aprendiment si sierarà intal Festival finâl SENIOR E-GAMES, che si fasarà in contemporanie intai trê paîs.

I partecipants dal progjet a saran esponûts ae culture di chei altris paîs cence nancje lassâ il propri. I esperts a podaran cognossi diviersis impostazions ae promozion de salût e al cambiament midiant dal sport, cul fin di introdusiju par insiorâ i propris programs e, in prospetive, di insegnâju a gnûfs paîs europeans.

Durata progetto

dal 01/01/2019 ai 30/06/2020

Partner del progetto

LUNGA VITA ATTIVA (Italie), AGE AND OPPORTUNITY (Irlande), OKRA SPORT (Belgjiche).

A chi sono rivolte le attività del progetto

Personis di plui di 60 agns

Link specifico del progetto


Il progetto riceve un contributo

Sì, UE,