Izlet v Verono - Gita a Verona

Verona, dal 23 agosto 2024 al 24 agosto 2024
Izlet v Verono - Gita a Verona

sledi italijanski prevod besedila - segue il testo in italiano dopo la parte in sloveno

Vabljeni ste, da se nam pridružite na dvodnevnem izletu v Verono!

V mestu Romea in Julije si bomo v Areni ogledali opero Carmen, ob tem bo tudi čas za samostojen ogled mesta, na soboto pa se odpravljamo na ogled naravnega parka Sigurtà na Gardskem jezeru.

Za podroben program in rezervacije smo vam na voljo v Ul. San Francesco 20 in na tel. 040-360072.

Siete invitati ad unirvi a noi in una gita di due giorni a Verona!

Nella città di Romeo e Giulietta, assisteremo all'opera Carmen presso l'Arena di Verona e avremo anche un po' di tempo per la visita della città, mentre sabato visiteremo il Parco Naturale Sigurtà sul Lago di Garda.

Per il programma dettagliato e le prenotazioni, siamo a vostra disposizione presso la nostra sede (Via San Francesco 20) e al numero di telefono 040-360072.